Openingstijden

OPENINGSTIJDEN:
maandag: 08:00 -17:00
dinsdag in overleg
woensdag:08:00 -17:00
donderdag: 08:00 tot 20:00
vrijdag van 08.00 tot 17.00
Afspraken op zaterdag in overleg.

Spoed/Pijnklacht

Indien u pijn of een spoedklacht heeft, vragen wij u om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen en niet te wachten tot het einde van de dag. Wij doen ons best om u dezelfde dag nog te helpen.

Wijzigingen

Bij een wijziging in uw persoonsgegevens, telefoonnummer, gezondheid of medicatie, verzoeken wij u dit te melden aan de balie. U kunt wijzigingen ook van tevoren per mail of telefonisch aan ons doorgeven.

Afspraak herinnering

Na uw bezoek, krijgt u een afsprakenkaartje mee met hierop uw volgende afspraak.
Het is ons streven dat u daarnaast een herinnering per sms krijgt. In geval van onverhoopt verzuim kunt u hieraan geen rechten ontlenen.

Afspraken afzeggen/wijzigen

U wordt vriendelijk verzocht wijzigingen van uw afspraak uiterlijk 24 uur van te voren telefonisch of per e-mail door te geven, ook als u de afspraak in het geheel wilt afzeggen. Voor een niet nagekomen afspraak worden anders kosten in rekening gebracht, afhankelijk van de lengte van uw afspraak.

Betalingen

Voor een behandeling vanaf €250,- ontvangt u vooraf een kostenbegroting.
We maken samen met u een berekening welk deel door u meteen betaald gaat worden en welk deel naar het factoringbedrijf verstuurd gaat worden.

U heeft geen tandarts-verzekering:

Na de behandeling vragen wij u te betalen met de pinautomaat of contant.

U heeft een tandarts-verzekering:

Het factoring-bedrijf dient uw nota in bij uw verzekeraar en stuurt u een nota voor het restant.

Betalingsafspraken

Wilt u betalingsafspraken maken, dan kan dit uitsluitend via de Factoring.
Indien u betalingen niet binnen de termijn betaalt, of te late betalingen doet, dan kan uw nota niet meer worden overdragen aan het factoring-bedrijf. Het gevolg is dat u na iedere behandeling contant of met pin gaat betalen. De betaalde nota die u meekrijgt, kunt u alsnog zelf indienen bij uw verzekeraar.

Klachten

Heeft u onverhoopt klachten dan kunt u dit melden aan de balie, wij zullen hier notitie van maken en uw klacht direct in behandeling nemen.
We zijn tevens aangesloten bij de KNMT-klachtenregeling. Meer informatie hierover kunt u vinden op onze website en in de informatiefolder in de wachtkamer.

Facebook

Dental Amsterdam Noord heeft ook een Facebook pagina. Hierop kunt u bijvoorbeeld informatie vinden over gewijzigde openingstijden.